8 günde gelen veda: Serkan Reçber, Amedspor’dan neden ayrıldığını açıkladı

8 günde gelen veda: Serkan Reçber, Amedspor’dan neden ayrıldığını açıkladı
Amedspor ile sözleşme imzaladıktan yalnızca 8 gün sonra görevinden ayrılan Sportif Direktör Serkan Reçber'in süreçle ilgili yaptığı açıklamalar, kulübün idari yapısı ve yönetim içerisindeki fikir ayrılıklarını gün yüzüne çıkardı.

Amedspor'da, büyük umutlarla Sportif Direktörlük görevine getirilen ancak imzadan sadece 8 gün sonra şok bir kararla yollarını ayıran Serkan Reçber, sessizliğini bozdu.

Ayrılığın ardından kamuoyunda oluşan soru işaretlerini gideren Reçber, istifasının arkasında kişisel bir problem olmadığını, tamamen yönetim içerisindeki idari uyuşmazlıklar ve vaat edilen çalışma ortamının sağlanamaması olduğunu vurguladı.

"İdari bölünmüşlük ve çift başlılık vardı"

Görevi kabul ederken kendisine tam yetki sözü verildiğini ancak fiili durumun çok farklı olduğunu belirten Serkan Reçber, kulüp içindeki yönetimsel bölünmeye dikkat çekti. Reçber, konuya ilişkin şu ifadeleri kullandı:

"Amedspor gibi büyük bir camiada başarıya ulaşmanın ilk kuralı, kulüp içi disiplin ve tek sesliliktir. Ancak göreve başladığım ilk günden itibaren yönetim kurulu içerisinde derin bir fikir ayrılığı ve idari bir bölünmüşlük olduğunu gözlemledim. Transfer süreçlerinde, futbol yapılanmasında ve profesyonel adımlarda tek bir merkezden karar alınması gerekirken, kulüp içinde adeta çift başlı bir yönetim modeli hakimdi. Bu ortamda profesyonel bir sportif direktörlük mekanizmasının sağlıklı işlemesi mümkün değildi."

"Fikirlerimizin uyuşmadığını gördük"

Ayrılık kararının ani olmadığını, 8 günlük süreçte yaptığı gözlemler neticesinde kulübün geleceğini riske atmamak adına bu adımı attığını ifade eden deneyimli futbol adamı, sözlerini şöyle sürdürdi:

"Yönetimdeki bazı yöneticilerle vizyon, planlama ve kulübün profesyonel geleceğine dair temel ilkelerde fikirlerimizin uyuşmadığını net bir şekilde gördük. Ben günübirlik hamlelerle değil, Amedspor'u uzun vadede Süper Lig'e taşıyacak kurumsal bir sistem kurmak için gelmiştim. Bu fikir ayrılıklarının derinleşmesi, hem takıma hem de yeni sezona zarar verecekti. Camianın önünü açmak ve Amedspor'un zaman kaybetmesini önlemek adına, yolun çok başında karşılıklı konuşarak ayrılmanın en doğru karar olduğuna kanaat getirdim."

Amedspor camiasına teşekkür ve başarı dileği

Kısa süreli görev süresine rağmen Diyarbakır halkından ve taraftarlardan büyük bir sevgi gördüğünü dile getiren Serkan Reçber, "Amedspor taraftarının tutkusunu ve bu kulübün potansiyelini çok iyi biliyorum. Kısa da olsa bu onurlu görevde bulunmaktan mutluluk duydum. Şahsıma gösterilen ilgiye teşekkür ediyor, Amedspor’a önümüzdeki zorlu maratonda gönülden başarılar diliyorum" diyerek camiaya veda etti.

Amedspor yönetiminin, Serkan Reçber'den boşalan sportif direktörlük koltuğuna hangi ismi getireceği ve kulüpteki bu idari tartışmalara nasıl bir yanıt vereceği ise taraftarlar arasında merak konusu olmaya devam ediyor.

Kaynak:HABER MERKEZİ

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.