Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde faaliyet yürüten Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Atletizm Kulübü sporcuları, Kütahya’da düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Salon Şampiyonası’nda elde ettikleri başarılarla dikkat çekti. 19-21 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen şampiyonada, Gençlik ve Spor Hizmetleri Dairesi Başkanlığı bünyesinde çalışmalarını sürdüren sporcular, 2 bin metre yürüyüş kategorisinde derece elde etmek için Türkiye’nin farklı illerinden gelen çok sayıda atletle yarıştı.
Üç sporcu önemli dereceler elde etti
Zorlu mücadelelerin ardından Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi formasıyla yarışan sporcular önemli dereceler elde etti. Furkan Allihan 10.22’lik derecesiyle, Zelal Bekmez ise 10.30’luk derecesiyle kendi kategorilerinde Türkiye şampiyonu olarak altın madalya kazandı. Adar Bal da 11.00’lık derecesiyle Türkiye dördüncüsü oldu.
Antrenmanlar devam edecek
Şampiyonayı başarıyla tamamlayan sporcular, yeni hedeflere odaklandı. Farklı kentlerde düzenlenecek yarışmalara hazırlanan sporcular, belirlenen antrenman programı doğrultusunda çalışmalarını sürdürüyor.