İstanbul Boğazı’nda Amedspor bayrağı

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne dev Amedspor bayrağı asıldı.

İstanbul Boğazı’nın önemli simge yapılarından Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne Amedspor bayrağı asıldı. Amedspor Barikat taraftar grubu ile Amedspor yönetiminin girişimleri sonucu bayrağın asılması için izin çıktı. Karayolları Genel Müdürlüğü’nün protokolleri gereği bayrağı Karayolları Genel Müdürlüğü çalışanları astı. Amedspor bayrağı, iki gün boyunca köprüde dalgalanacak.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Diyarbakır Haberleri